Sponsored Links

Sponsored Links

Page 364 of 919 FirstFirst ... 264314354362363364365366374414464864 ... LastLast
Results 3,631 to 3,640 of 9188



  1. #3631
    Senior Member mod632's Avatar
    Sponsored Links
    Sponsored Links
    Mass effect 3 1.05 works just fine here, you have done something wrong. also you dont need to delete anything just install pkg and replace files and that is all

    Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2.

  2. #3632
    Sponsored Links
    IMO What joe said has nothing to do with $ony, and everything to do with his site.

  3. #3633
    Seriously guys, N0DRM didn't release any method how they done it. So why afraid of Sony patching it? Even those EBOOTS haven't patched by Sony anyway.

  4. #3634
    Hmmm does anyone know if the Skyrim Update and Patch will work for the BLES Version ?

    If someone already tested that it would be great to let us know if it will work there too ^^

    Thnxs

  5. #3635
    Thanks for all the splendid work you do on here chaps.

    Anyone got anything for Starhawk? You knew that was coming didn't ya. Sorry. [looks at floor]
    Last edited by MrHayFromBombay; 09-04-2012 at 03:20 PM Reason: Automerged Doublepost

  6. #3636
    Why do you think that SSX fails on 3.55 and MGS PW (at first, untouched I mean).

    Yep, that's Sony.

  7. #3637
    Yeah ... maybe you're right ... But I just loooove conspiracy novels too much!!

  8. #3638
    Care to explain what's going on with this?

  9. #3639

  10. #3640
    Nothing. I'm talking crap. Dont believe anything you read. LOL! Thats it. Forget what I said... Please.

    Just an info... Yesterday I fixed DEAD NATION + DLC Road of Devastation US release.

 
Sponsored Links

Advertising - Affiliates - Contact Us - PS3 Downloads - PS3 Forums - Privacy Statement - Site Rules - Top - © 2015 PlayStation 3 News